100 Happy Days : Dag 1 tm 7

by - april 07, 2014


1: Op een vrije zaterdagmiddag in het zonnetje ( op ons mooie, nieuwe balkonnetje) zitten te haken.
2: Een nieuw borduurpakket besteld.
3: Deze lieverd zorgt voor veel happy momentjes en is zeker een positief punt in mijn leven. Love him  
4: Een gezellige middag samen met een vriendin in het zonnetje. Met Bentley erbij natuurlijk ^^
5: Tommie die heerlijk van het zonnetje geniet  
6: Vrolijke viooltjes in het fijne zonnetje
7: Mijn liefde, mijn verloofde  

Volg deze tag ook op mijn Instragram account: Miesjuh91. Op naar week twee ^^

You May Also Like

6 Reacties

  1. leuk idee, soms vergeten we wel eens de geluksmomentjes op een dag, en zo niet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's Michelle.
    Het nieuwe borduurpakket ziet en weer geweldig uit.
    Gezellig ook de viooltjes op het balkon, en Bentley geniet ook zo te zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heel gelukzalig uit, goed dat die zaken je opvallen (en je op deze manier er nog eens jezelf aan kunt herinneren) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Mijn overzichtje komt rond 22 April online :)
    Happy happy...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥